LubliniankaNET - Forum Kibiców
Forum kibiców Lublinianki

Portal Lublinianka NET - Regulamin

Gall - 2005-12-27, 21:06
Temat postu: Regulamin
Regulamin Forum

Korzystając z niniejszego forum akceptujesz panujące tu reguły i przyjmujesz do wiadomości, że w przypadku ich naruszenia decydujące zdanie mają moderatorzy.

Postanowienia ogólne:

1. Należy ściśle trzymać się tematu dyskusji.
2. Pisz sensowne tematy o których można porozmawiać.
3. Przed założeniem tematu upewnij się, że podobny temat nie istnieje.
4. Admin lub Moderator może usunąć posty lub blokować dany topic jeśli będzie on odbiegał od tematu.
5. Na forum niedopuszczalne jest umieszczanie treści o charakterze reklamowym (dot. reklamy komercyjnej).
6. Zabronione jest umieszczanie na forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety, dobrego smaku i wychowania.
7. Zabronione jest umieszczanie na forum treści mających na celu obrażenie, podżeganie, prowokowanie innych użytkowników.
8. Zabronione jest podejmowanie działań mających na celu obrażanie, podżeganie, prowokowanie kibiców drużyn przeciwnych oraz ich klubów.
9. Pisanie drukowanymi literami (Caps Lock) wg ogólnie przyjętej netykiety oznacza "krzyk". Na tym forum nie ma potrzeby krzyczeć bo i tak twój głos zostanie zauważony. Jeżeli będziesz pisał w ten sposób licz się z tym, że twój post zostanie usunięty a ty otrzymasz ostrzeżenie lub bana.
10. Stosowanie innej czcionki niż standardowa może mieć miejsce tylko i wyłącznie w uzasadnionych przypadkach.
11. Pamiętaj, że dodawanie na forum zdjęć poprzez załącznik jest przywilejem, który może być Ci odebrany lub ograniczony. Dlatego nie nadużywaj tej funkcji.
12. Zabronione jest pisanie dwóch lub więcej postów pod rząd. Wyjątkiem są sytuacje gdy czas jaki upłyną od napisania pierwszego posta jest większy niż 30 min.
13. Sprawy prywatne załatwia się poza forum np. e-mail czy PW (prywatne wiadomości).
14. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do karania i ostrzegania użytkowników w przypadku łamania regulaminu. Okres trwania ostrzeżenia to 30 dni.
  • Jeśli liczba ostrzeżeń osiągnie limit 3, użytkownik nie będzie mógł pisać na forum.
  • Jeśli liczba ostrzeżeń osiągnie limit 6, użytkownik nie będzie mógł wejść na forum.
    W wyjątkowych sytuacjach użytkownik może dostać bana na czas nieokreślony.
    15. Jeżeli po wygaśnięciu ostrzeżeń użytkownik w dalszym ciągu będzie naruszał regulamin może dostać dożywotniego bana.
    16. Każdy użytkownik może z czasem zostać moderatorem danego działu, jeśli tylko otrzyma rekomendacje innego moderatora i administrator forum wyrazi na to zgodę.
    17. Każda osoba korzystająca z forum jest zobowiązana do przestrzegania niniejszego regulaminu.
    18. Nieznajomość regulaminu nie jest wytłumaczeniem w przypadku jego złamania (paremia ignorantia iuris nocet - nieznajomość prawa szkodzi).

    Postanowienia końcowe:

    1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 20 lutego 2005 roku.
    2. Administrator Forum zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu.

    Aktualizacja - 02.11.2006 (pkt. 10, 11, 12, 15)

  • Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group